יום רביעי, 7 במאי 2014

יום הולדת- חוויה מיוחדת:נסיכות וליצנים

אתמול היה לי את היומולדת הכי כיפי שהיה לי בחיים ! הרבה יותר כיף משנה שעברה !
אני ואבא ואמא הזמנו את כל הילדים מכיתה א' 1 (שזו הכיתה שלי) לבית שלנו וכשהם באו הם ראו את הליצנית החמודה שבאה אליי ואת קונדסון ואת מיץ פטל.

הליצנית וקונסון ומיץ פטל שמו מוסיקה כיפית והם רקדו איתנו וקיבלנו בלונים (אני קיבלתי בלון כחול וזה הצבע שאני הכי אוהבת). אחרי זהו שחקנו משחקים ודנה זכתה בפרס ממש יפה.
אחר כך מיץ פטל והקוסמת שרו לי את השיר של דרדסים. זה היה מאוד מצחיק כי הם שרו בכמה קולות מוזרים וקיבלתי מתנה מצמר.
הכי הכי כיף היה הבועות סבון המתוקות שכולנו אכלנו- כל הכיתה התלהבה, והיה שווה לבקש מאמא מפעילה ליום הולדת נסיכות .
יום הולדת נסיכות
אחרי זה קיבלנו קופסאות עם בצק סוכר ואכלנו תירס חם ונקניקיות (בחרתי נקניקיות כי אדם אוהב ורציתי לשמח אותו כי הוא חבר שלי).
אני רוצה לומר תודה לאמא, לאבא, לקונדסון ולקוסמת ולמיץ פטל ולכיתה שלי.