יום חמישי, 22 במאי 2014

הפעלת תיאטרון ליום הולדת תיאטרלי ויצירתי במיוחד

כל הכיתה יודעת שאני אוהב הצגות כי כבר הופעתי בהצגה של פיטר פן כמה פעמים ושיחקתי בהצגה של מוגלי וספר הג'ונגל.
כשאמא אמרה לי שאפשר לחפש מפעילים ליום הולדת לעשות יום הולדת תיאטרלי (ככה הם קוראים לזה) אמרתי שאני רוצה ואני מאוד שמח שבחרתי בזה.
חגגנו את היומולדת בבית של דודה שלי כי יש לה מרתף ענקי ואפשר להביא לשם 50 ילדים (אני מקובל) והגיעו שחקנים טובים ששיתפו את החברים שלי בהצגה עם בובות מגניבות.

בגלל שאני רגיל לשחק את פיטר פן, בחרתי להציג את ההצגה של פיטר פן (היו עוד כל מיני אפשרויות) ובני היה ג'ון ושירה היפה הייתה וונדי ומלא ילדים היו הילדים האבודים. די מצחיק שכל הבנות רצו להיות טינקרבל. בגלל שאני יכולתי לבחור מי תהיה טינקרבל, בחרתי את ורד כי היא חמודה.
אחרי ההצגה שיחקנו בקליעה למטרה (אני ממש טוב בזה), אכלנו עוגה טעימה וממתקים ופיצה.
אמא צילמה בלי הפסקה. בקיצור היה לי ממש כיף ביום הולדת הזה.